پرسش های متداول

آرمـازون ARMAZON

logo
0
سایر

بعد از اینکه سفارشم ثبت نهایی شد، چه زمانی میتوانم آن را تحویل بگیرم؟

پس از ثبت سفارش، به سراسر ایران حدودا 5 روز کاری کالا از طریق سیستم پستی پیشتاز به شما تحویل داده می شود. سفارشات شهر شیراز با همین روش اما تحویل حدودا 1-2 روزه انجام می شود.

چگونه برای خرید از آرمازون اقدام کنم؟

برای این کار دو راه وجود دارد. اولین راه اینکه در وب سایت بالای سایت سمت چپ روی آیکون آدمک کلیک کنید و پروسه ثبت نام یا ورود را به سادگی انجام دهید. سپس برای خرید هر کالایی، روی گزینه "افزودن به سبد خرید" کلیک و در نهایت خرید را تکمیل و نهایی کنید. بدون ثبت نام هم می توانید از آرمازون خرید کنید. کافیست که کالا های مورد نظر خود را به سبد خرید، از روش گفته شده، اضافه و با کلیک روی آیکون سبد خرید در بالای سایت سمت چپ، خرید خود را نهایی کنید.

از چه روشهایی میتوانم سفارش خود را پرداخت کنم؟

به دو صورت پرداخت آنلاین و پرداخت در محل(ویژه ساکنین شهر شیراز) می توانید سفارش خود را پرداخت نمایید.

آیا تعداد خرید از یک کالا در آرمازون محدودیتی دارد؟

شما تنها میتوانید به تعدادی که هنگام ثبت سفارش به شما دسترسی داده شده است، خرید انجام دهید. خرید های تعدادی و عمده هم امکان پذیر است. اما کافی است که با ما تماس حاصل نمایید جهت هماهنگی و در نهایت ثبت سفارش اختصاصی شما.

سفارشاتی که از طریق پست پیشتاز ارسال می شوند را چگونه می توان پیگیری کرد؟

در صورتی که منتظر دریافت سفارش خود از طریق سرویس پست هستید، می‌توانید مرسوله را از طریق سایت شرکت پست به آدرس زیر پیگیری کنید: https://tracking.post.ir/ . شماره مرسوله 24 رقمی پست برای شما از طریق پیامک ارسال شده و همچنین میتوانید با مراجعه به پروفایل خود اطلاعات را دریافت کنید.

در چه ساعاتی امکان خرید دارم؟

شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.

رمز عبور خود را فراموش کردم، چطور میتوانم از طریق نسخه وب رمز خود را بازیابی کنم؟

با مراجعه به قسمت وارد شدن به پنل کاربری و کلیلک روی گزینه "فراموشی رمز عبور" می توانید از طریق نام کاربری خود اقدام به بازیابی رمز خود نمایید.

چطور میتوانم با شما تماس بگیرم؟

کاربر گرامی، لطفاً در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهامی، پیش از ارسال ایمیل یا تماس تلفنی با آرمازون، بخش سوالات متداول را ملاحظه فرمایید و در صورتی که پاسخ خود را نیافتید، با ما تماس بگیرید.(مراجعه به بخش "تماس با ما")

در چه شرایطی میتوانم کالای خود را بازگردانم؟

آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویت‏‌های اصلی آرمازون بوده است و آرمازون در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسائلی روبرو شوند که در چنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است. شعار اصلی ما " ارزش و هدف ما، کسب رضایت مشتریان محترم به واسطه فرآیند دقیق خدمات پس از فروش" است.

کالایی که از آرمازون خریده ام، پس از یک هفته از تحویل کالا، خراب شده، چطور می توانم کالا را مرجوع کنم؟

آرمازون تا 7 روز از تاریخ تحویل کالا به شما، عودت کالا را بر عهده دارد. در صورتی که پس از این مدت کالای شما دچار نقص شود، پیشنهاد می شود که در سفارش های بعدی در بازه مورد نظر کالا را بررسی کامل نمایید و در صورت نیاز برای مرجوعی آن اقدام کنید.

روند رسیدگی به درخواست مرجوعی کالا چگونه است؟

کارشناسان خدمات پس از فروش ما ایرادات مطرح شده را بررسی میکنند .علت مرجوعی کالا توسط کارشناسان بررسی و مطابق با شرایط و قوانین تایید یا رد می شود. پس از بررسی موارد مطرح شده در صورت تایید ایراد کالا ، وجه به حساب شما مرجوع میشود و در صورت عدم تایید و تمایل شما کالا به شما باز خواهد گشت.

آیا آرمازون تخفیف های فصلی یا مناسبتی دارد؟

بله، تخفیف های فصلی یا مناسبی گوناگونی برای کالاهای مختلف در طول سال وجود دارد. به وب سایت آرمازون جهت مشاهده این تخفیف و جشنواره ها دائما مراجعه کنید.

چطور می توانم در مورد کالا ها سوالات خود را مطرح کنم؟

با مراجعه به بخش "تماس با ما" می توانید با آرمازون از راه های گوناگون ارتباط برقرار نمایید و در لحظه پاسخ خود را دریافت نمایید.

آیا می توانم در آرمازون فروشنده شوم و کالاهای خود را برای فروش قرار دهم؟

بله.کلیه افراد حقیقی و حقوقی که مجوزهای قانونی لازم برای تولید، واردات یا فروش کالاهای مجاز در کشور را دارند می توانند با ارائه ی کد ملی و رعایت ضوابط آرمازون به صورت فروشنده در وب سایت فعالیت کنند. جهت هماهنگی و انجام اقدامات لازم با ما تماس حاصل فرمایید.